söndag, april 05, 2009

Välkommen in i Myrans bo!

Jaha, ska jag bli en av alla miljontals som bloggar? Det trodde jag inte om mig själv. Men å andra sidan, jag har ju alltid skrivit om saker och ting som sker runt omkring mig. Skillnaden med att blogga är ju bara att man låter andra få ta del av det!

Just nu händer det inte så mycket. Är fortfarande inte helt frisk (är det verkligen normalt att vara sjuk i en månad?) men idag kändes det helt ok. Det känns som att kroppen försöker berätta något, kanske att det är dags att ta det lite lugnt och lyssna på vad den säger... Men det är lättare sagt än gjort. Det är jag föresten väldigt bra på. Att säga mycket men inte handla därefter. Varför är det så? 

Jaja, igår hade jag i alla fall haft en underbar dag! Tog en sväng på stan och fikade med J och syrran. Hittade även massa fina vårkläder och bestämde mig för att jag fick unna mig vad jag ville. Det var ganska längesen jag shoppade. I vilket fall som helst har jag pengar att spendera så varför inte?! Det blev två par chinos, ett par jeans och en jeanskjol. Inte illa eller hur? Nu är det bara vårjackan som saknas. Och några snygga tröjor. Har verkligen en tråkig garderob just nu. Men om man rensar och slänger bort massa kläder måste man ju ersätta dom med något (Nu måste jag bara tillägga att jag aldrig slänger kläder, jag ger bort dom. Så var det sagt.) Jag får väl ta den där rensningen någon annan gång. Har jag riktigt tur hittar jag något användbart som jag inte visste att jag hade. Som om det nu skulle hända, I wish!!

Nu får jag tacka för mig, det är dags att gå ut i det fina vädret!
Ha en riktigt bra söndag,

Kram Myran =)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'