lördag, maj 09, 2009

Jag är trött. Varför?

Sitter här och undrar om jag ska vara kreativ och göra något kort eller om jag ska lägga mig och vila en stund. Har varit helt slut den här veckan, det har varit en hel del jobb. Skulle gått ut med syrran igår, dansat och druckit färgglada drinkar. Men det slutade med en myskväll i soffan framför tv'n. Vi var lika trötta båda två visade det sig!

I kväll ska jag och resten av gänget på jobbet hem till U. Det ska bli trevligt! Även om vi pratar ganska mycket med varandra på jobbet så är ju kunderna alltid i fokus, så man blir ju avbrutna ganska ofta! Var nere och handlade en liten blomma förut. Det är väldigt dyrt med blommor, om man inte köper en ledsen bunt i mataffären som vissnar efter någon dag. Två blommor och några kvistar grönt, 120 kr!!! Rena rånet.

E ringde för en stund sedan. Trodde att min telefon hade börjat funka igen om nej. Hon hörde mig inte alls. Snabbt skulle jag byta SIM-kortet till den andra telefonen, men den var ju givetvis urladdad. Det tog en stund innan jag kunde ringa tillbaka. Hon började ju undra om jag dissade henne totalt! Var ju inne förra veckan och frågade om jag kunde ha gjort något med mobilen eftersom den tappar täckningen hela tiden. Killen i butiken gissade på att det kunde vara för att det letar mellan olika nät (eller hur han uttryckte det). Bytte till "vanlig" GSM och gick lycklig därifrån i hopp om att alla kunde nå mig hemma igen. Men tydligen inte... Skittelefon. 

Det blir tydligen ingen vila. Inget kort heller. Ska nog ta en lång dusch och göra mig vacker =)

Ha en bra lördag!
Kram kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'