lördag, december 05, 2009

Massa nytt!

K var hemma en sväng i Sverige i veckan och hade med sig min enorma beställning, den lille stackaren! Mamsen hämtade upp kassen imorse och lämnade av den när hon ändå skulle hem till syster yster. Hon hade på känn att jag ville ha den nu!! Det var ett tag sen jag beställde allt så det var riktigt kul att packa upp =) Visst var det några saker som jag undrade vad jag hade tänkt men det var väl säkert för att det var så billigt! Jag vill prova alla dies nu! (För dig som inte har en susning om vad jag pratar om så hade Sizzix.com stor rea i oktober så jag slog på stort.) Dessutom tittade jag in på Stampin' Up eftersom mamma ville ha lite, och då kunde jag ju inte låta bli att beställa lite jag också! Nu måste jag verkligen fixa bättre förvaring... Någon som har ett rum att låna ut?!

Snart ska jag iväg en sväng in till stan, hur mycket jag än vill låta bli. Jag umgås med folk hela dagarna, så är jag ledig är det inte trängsel i stan jag tänker på i första hand. Men jag måste framkalla lite kort för ett projekt jag har. Ni kommer få se när det är klart! Sen ska jag väl ta itu med julkorten också.

Finally, my order from Sizzix has arrived! K was back in Sweden this week and brought me all kinds of goodies! I'm so happy!! I wanna try them all =) I'll use some of them in my project I'm working on right now. I'll show it to you later =)

I morgon tänds ljus nr 2!
/Myran

1 kommentar :

'Kind words are worth much but cost very little'