söndag, januari 10, 2010

God fortsättning!

Nytt år, nya möjligheter! Nu är vi inne på andra veckan på vad jag tror kommer bli ett väldigt bra år. Lite otur att jag sitter här förkyld som en gnu (hur förkylda dom nu är) och snorar. Men man kan ju se det positiva i allt och hoppas på att det är den första och sista den här vintern! hihi :)

Jag måste jobba med mitt examensarbete idag. Tråkigt. Men jag får ju skylla mig själv när jag inte har gjort något. Inte för att jag har haft så mycket tid att göra något men ändå. Bara det blir gjort så kan jag hitta på annat som är betydligt roligare. Som tex att gå på bio. Syster Yster ringde precis och undrade om jag ville hänga med ikväll och klart jag vill det! Det betyder att jag måste sluta skriva här och börja skriva på mitt arbete. Och äta. Kom på att jag inte ätit frukost ännu. Inte för att något lockar men magen kurrar ganska mycket nu.

Ha det gött, hoppas jag har något fint att visa snart!
/Myran

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'