lördag, januari 30, 2010

Orka!

Egentligen borde jag plugga nu. Eller kanske inte plugga, men jag borde fixa det sista på examensarbetet och läsa igenom det vi gjort så att det sitter inför redovisningen. Men jag vill inte! Det finns en anledning till att jag inte pluggar. Jag tycker inte om det. Den tiden är förbi. Och ännu värre är att stå där framför alla dessa människor och prata. Det gillar jag verkligen inte. Jag hoppas att jag får den färdiga texten imorgon, eftersom vi inte har delat upp vem som ska säga vad. Då gäller det att kunna allt hyfsat bra. Vill ju inte göra bort mig inför ägarna och VD:n!!

Så här sitter jag en lördagskväll, festsminkad (var ju på sminkparty tidigare idag) och ser på tv samtidigt som jag surfar runt lite på nätet. Fast jag har lite dåligt samvete... Jaja, får väl sitta med det imorgon också!

Ha en fortsatt bra lördag!
Kram från Myran

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'