lördag, januari 16, 2010

Syster Ysters album


MIn älskade lillasyster fyllde 25 år förra sommaren men livet kom emellan och jag hann inte göra klart hennes album. Istället blev det en julklapp. Mina föräldrar och jag hade verkligen roligt att titta på alla dessa gamla kort!
Det var riktigt svårt att plocka ut kort, jag ville ha med så mycket. Men eftersom albumet skulle visa stunder ur hennes 25 första år så var jag tvungen att gallra hårt. Jag kommer inte att visa er allt men några små glimtar får ni! (I påsen finns ett pussel med bilder från en semester).

My sweet sister turned 25 last year but I didn't have time to make this mini album for her then. So instead I finnished it for christmas. Me and my parents had so much fun looking at old photos! It was really hard to choose what pictures to use, but since the album was about her first 25 years, I couldn't have to many. I'm not going to show you the entire album but some you can see! (In the bag there is a puzzle of pictures from a vacation)

2 kommentarer :

  1. Vad snyggt!! Och de andra korten såhär i början av året! Vilken klass du har numera. Kramar

    SvaraRadera
  2. Ow wow! this is abasolutely amazing Myran! really love the album and the puzzle is such a great idea!

    hugs

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'