fredag, april 02, 2010

Ny musik

Det var ett tag sen jag delade med mig av mina nya favvisar på musikfronten. Det avr verkligen inte meningen :D Så, jag ska inte hålla inne med underbar musik längre. Varsågoda, lyssna och njut av både gammalt och nytt (klicka på titeln så kommer du till låten):

- Hey, Soul Sister med Train. Hörde denna på Hawaii och jag bara ÄLSKAR denna låt!!
- Ingrid Michaelson, har inte hört så mycket med henne men jag gillar det jag hört.
- (Lady Gaga's) Bad Romance tolkat av 30 Seconds to Mars. Riktigt bra. Ska lyssna på fler av deras låtar, dom egna då alltså :P
- Keep on walking med Salem Al Fakir. Underbar låt som gör mig glad!
- Hero of war med Rise Against. Fruktansvärd text, berör ändå in i märgen...
- Uprising med Muse. Skön :D
- Sweet Caroline och då är det Glee-versionen jag syftar på! Hihi
- Whataya want from me med Adam Lambert. Refrängen är grym!
Det är säkert massa fler låtar jag vill dela med mig men detta var allt för nu!

Är fortfarande inte helt kry men det är bara att vila och göra det bästa av situationen. Går inte att göra så mycket mer, eller hur? Eftersom jag jobbar hela påskhelgen så lär den passera utan att jag hinner blinka. Men vad spelar det för roll? Jag "firar" ju inte påsk ändå. Men systra mi och jag ska hem till mor och far på söndag för lite påskalamm, och se på deras nya matrum. Najs :D

Kärlek åt er alla, inklusive mig!
/Myran

1 kommentar :

  1. SV: hur registrerar man sig på bloggtoppen?
    Jag ska jobba imorgon, känner mig ganska opepp. Hoppas att du är frisk och kry nu. Kram

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'