torsdag, maj 13, 2010

En dröm blev sann!

I början av förra månaden var jag och tittade på en lägenhet. Jag har ju tittat lite då och då sedan i vintras men inget har känts riktigt bra. Förrän jag såg denna. Det är väldigt sliten och behövs göras om totalt. Men den har potential!! Tyvärr ville ägaren sälja privat och det var inte det lättaste jag varit med om. Efter att ha fått lägenheten, blivit av med den, fått den och blivit av med den under en dag så blev det häromdagen verklighet. Vi skrev alla papper och nu är den min!!!! Jag kan inte vara lyckligare :D Efter allt som hänt den senaste tiden med jobbyte och sånt så är det här en riktig triumf! Och det bästa av allt (eller ett av alla bästa) är att jag kommer få en egen kreativ hörna där jag kan hålla på med kort och scrapbooking och allt jag vill, utan att behöva städa undan så fort jag får besök eller behöver komma åt soffbordet!

Idag har fotografen varit här och plåtat inför annonsen. Det ska bli spännande att se hur det ser ut på kort. Hade rensat ganska mycket, till och med lite för mycket!!

Nu ska jag krypa upp i soffan med lite glass. Är sjuk så jag måste pyssla om mig lite. Fundera på hur jag ska fixa i min nya lya :) Det är så toppen att jag knappt kan fatta det... Nyp mig någon!

Kram Myran

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'