söndag, maj 02, 2010

En sann vän

Idag har det varit en solig vårdag, och ändå har jag suttit inne. Kände inte för att gå ut, men jag öppnade balkongdörren och ställde mig i dörröppningen några gånger. Men jag var faktiskt ute på kvällen och grillade med flickorna. Mysigt att kunna äta ute även om det stundtals bli lite kallt. Men är det vår så är det!!

Och vad gjorde jag då inne kan man ju fråga sig? Förutom att jag tog en välförtjänt sovmorgon till 10, så har jag pratat i telefon, surfat på nätet och gjort kort. Jajamän, kreativiteten har varit på besök! Igår var det som kanske du vet NSD (national scrapbook day) i USA och det uppmärksammades på flera ställen. Eftersom jag jobbade igår var jag inte med detta året, så jag sköt upp det en dag.


Först ut är det min tag "En sann vän". Secret Crafter har denna vecken vänskap som tema och där passar min tag in.the Pink Stampers 3:e utmaning, Thinking outside the box, var nästa steg. Och att jag gör en tag är väldigt utanför min box! Jag har dessutom precis skaffat copic pennor och jag tycker att resultatet blev godkänt för att vara första gången! :D

My tag "A true friend" is playing with this week's theme challenge at Secret Crafter. It's also plaing in challenge #3 over at the Pink Stamper. For me to do a tag, that's really thinking outside the box!! I'm also doing coloring with my new copics. Think it turned out ok, being my first time! :D

1 kommentar :

  1. Gorgeous tag - love the colours you've used!
    Thanks for joining us at the SCSC!
    Helen x

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'