lördag, juli 24, 2010

Inget speciellt

Har precis vinkat av mina gäster på busshållplatsen. Skönt att ha gjort annat än målat och fixat, vilket det blivit en hel del av sista tiden. Igår var det Pink-konsert. Den tjejen kan sina grejer!! Det var riktigt bra, tog dock slut alldeles för fort. Först var det tre förband (brukar väl inte vara riktigt så många, eller?) och jag måste säga att jag gillade verkligen Good Charlotte :) Hade inga högre förväntningar, eller rättare sagt inga alls eftersom jag inte kände till dom. Men när dom väl började spela kände jag igen flera låtar och jag gillade det jag hörde. Och såg. Hade lätt följt med Benji Madden hem ;) Mums! Attans att jag inte drog vidare till Nivå efteråt... Nä, nu låter jag nästan som en galen starstruck fjortis, haha! Dom spelade även lite från nya skivan, den kommer jag definitivt hålla utkik efter!

Takida tycker jag var lite sega. Bra låtar men inte så mycket mer. Det bästa kom ju ändå till sist, Pink!! Det går ju inte att jämföra framträdanden, så jag kan inte säga om Globen i höstas var bättre eller ej men det var klart en superbra kväll! Varför går jag inte på konsert oftare? Förra veckan var det Winnerbäck och även om jag normalt sätt inte lyssnar på hans musik så var det riktigt kul. Såg reklam om att Lady Gaga skulle till Malmö. Definitivt värt att kolla upp.

Nu ska jag packa väskan för en tripp till landet. Hoppas att det blir sol och varmt så att jag får lite färg på min bleka hy. Kan inte fatta att det bara är en vecka kvar på semestern. Vill inte tillbaka till jobbet. Usch...

Men det är som sagt en vecka kvar. Dumt att jaga upp sig redan nu. Först är det landet och ladda batterierna som gäller. När jag kommer hem ska jag se om jag kan börja scrappa och pyssla lite :)

Tills dess,
Puss å kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'