måndag, augusti 23, 2010

Happy Day och en glad nyhet!

I förra veckan fick jag frågan om jag ville vara gästdesigner hos Papertake Weekly och självklart vill jag det! Så i fyra veckor framöver kommer jag att vara med resten av tjejerna och (förhoppningsvis) inspirera :)


Denna veckan är det ett recept som gäller, 3-2-1. Du bestämmer själv hur ditt kort ska se ut men du måste ha 3 av något, 2 av något annat och sist 1 grej. Själv har jag komponerat ihop detta kort till mamsen som fyllde år häromdagen. 3 färger, 2 band och 1 pärla. Titta gärna in hos Papertake Weekly och se vad dom andra har hittat på!

Last week I was asked if I wanted to be a guest designer over at Papertake Weekly, and of course I want that! So for the next four weeks I will join the other girls and inspire :)

This week there is recepie time, 3-2-1. What you choose is up to you but there has to be 3 of one thing, 2 of another and 1 of another. This card I made mor my mom. My take on the recepie is 3 colors, 2 ribbons and 1 pearl. Have a look over at Papertake Weekly and see what the others have come up with!


Puss å kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'