onsdag, september 01, 2010

WOYWW


Det är inte bara en ny vecka, det är en ny månad också! Det var sista dagen på jobbet igår. Har inte riktigt fattat det ännu. Hade känslan av semester igår. Nu ska jag ju i och för sig iväg och bygga nya butiker snart så helt arbetslös är jag inte :)

Den här veckan har jag faktiskt ett väldigt välstädat skrivbord. Tänkte montera några stämplar som jag köpte i somras. Mamsen och jag tog en tur till Magnolia-butiken. Varför har jag aldrig vart där innan? Dom hade så mycket att jag inte visste i vilken ände jag skulle börja. Det var dessutom 10% på hela köpet vilket gjorde att vill-ha-högen bara växte! Så jag bestämde mig för att jag fick köpa allt jag ville, men att det inte får bli något mer i höst. Ok, jag vet att jag precis köpte papper men det var ju för att jag skulle kunna använda mina nya stämplar och Copics. Så det räknas inte, hihi! Åter till WOYWW. Vet du inte vad detta är tycker jag att du ska hoppa över till Julias Stamping Ground och börja från början. Det brukar bli några hundra fantastiska skrivbord varje vecka!

This week my desk is very nice and tidy. I have to mount some stamps I bought earlier this summer when I went to the Magnolia store. Then I think I'm gonna make something nice... If you don't now what WOYWW is, you shoud head over to Julia's Stamping Ground and have a look!

Puss å kram

24 kommentarer :

  1. Hiya

    oooh lovely clean and tidy desk :O)

    Joey.x

    SvaraRadera
  2. That is a very tiday desk today. Some really lovely cards on the shelf at the back.
    A x

    SvaraRadera
  3. Very tidy indeed love the organisation and I have to say the Maggies look very cute

    Love Dawn xx

    SvaraRadera
  4. Nice tidy desk this week and lovely new stamps.

    Happy creating.......xx

    SvaraRadera
  5. Well done for being so neat! I love the cupcake card on the window ledge.
    JoZarty x

    SvaraRadera
  6. Wow! You're so organized, even the stamps are in a row! Nice cards! It's nice you have aledge to display your work! Patsy from
    HeARTworks

    SvaraRadera
  7. A lovely tidy desk ... so much potential to make a mess :0)

    SvaraRadera
  8. Hi ya
    wow what a lovely tidy desk, great space,have great day, happy WOYWW, sue,x

    SvaraRadera
  9. I really enjoyed seeing your lovely tidy desk. I was also pleased to see all those glass jars filled with flowers, buttons, etc. are protected from the sun by a top shelf. Very smart idea. Happy WOYWW.

    SvaraRadera
  10. great workspace, very tidy. You have some very lovely cards there on your shelf.

    SvaraRadera
  11. Very clean and tidy desk, with lots of organisation. Happy WOYWW! Cath x

    SvaraRadera
  12. Ooh that's a clean and tidy desk! Get crafting girl, get crafting!!

    Hugs
    Brenda

    SvaraRadera
  13. Lisa please hurry and make some more cards - the ones on display are lovely! I LOVE the ice cream card, how fun! I leave mounting stamps for as long as possible...becasue then I have to find a proper place to put them away. I'm guessing you don't mind that!

    SvaraRadera
  14. great tidy desk,love the stamps,too,are they Tilda? love cheryl xxx

    SvaraRadera
  15. It certainly is nice and tidy! It looks very restful - lovely!

    SvaraRadera
  16. What a lovely tidy desk! Happy WOYWW!

    SvaraRadera
  17. thanks for sharing your crafty space lisa...hugs kath xxx

    SvaraRadera
  18. Hi there, love your stamps and such a lovely tidy desk. Thanks for sharing and popping by my blog, hugs Heidi xx

    SvaraRadera
  19. Hi ! your desk is so tidy it puts me to shame !
    You asked what do we use baby wipes for - I use them every time I craft to clean ink & paint off my hands, off my stamps & stamping acrylic blocks & my work mat. An if you layer one paint onto another & want the underneath paint to show though in patches, you wipe back some areas with a babywipe to show the other colour underneath ! Have a happy Wednesday! Ali x

    SvaraRadera
  20. Lovely workspace, so tidy, I am always wish I could be so organised.

    SvaraRadera
  21. A very tidy desk and lovely stamps to mount! Enjoy working with them!
    Hugs,
    Cardarian

    SvaraRadera
  22. Another clean and tidy space to work in!

    SvaraRadera
  23. fabulous tidy and nice a bright crafty desk you have!!

    ((Lyn))

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'