söndag, oktober 17, 2010

TYST!!!!

Nu är jag riktigt jävla sur. Någon "jammar" på sin elgitarr med förstärkare och det är över midnatt. Ok, det kanske är klubben nedanför men jag har svårt att tro det eftersom jag aldrig hört något innan. Det låter som om dom spelar i rummet intill mig! Jag blir galen. Är trött och sur, hade jag velat lyssna på skiten hade jag gått dit men nu vill jag inte det så kan dom inte bara hålla käften! Jag hittar inget telefonnumer till någon störningsjour, vet inte ens om vi har någon. Hörde att dom ovanför verkar röra på sig plus att grannen just gick ut så jag tror att det är fler som är sura. Det har pågått i nästan en timme nu... Människan kan ju bara en slinga också...

Jaja, får väl se vad som händer. Eller inte händer.
Sov gott.


01.11. Senaste nytt. Aset har börjat på en ny slinga och det låter som om någon har börjat sjunga nu också. Hade det inte varit för att det nästan är minusgrader ute så hade sovit på balkongen...

01.32. Fattar man inte själv att man stör??

01.48. Nu har det nog slutat. Är övertygad om att det var personen ovanför mig. Lät som om gitarrhelvetet ramlade. Hoppas den gick sönder... Nu ska jag försöka sova. Puss

1 kommentar :

'Kind words are worth much but cost very little'