söndag, november 28, 2010

Dream Big

Ja, det ar vad jag kallar mitt aventyr har! Har nu kommit till andra delen pa resan, Nya Zeeland. Hade nagra undebara veckor i Oz och hoppas pa minst lika bra dagar har. Onskar att jag hade kunnat stanna langre och upptacka mer men jag far vara glad att jag over huvud taget kunde gora den har resan. Ar lite trott bara efter manga tidiga mornar och speckat schema, men jag far val ta igen det nar jag val kommer hem...

Idag ar det forsta advent och det kanns lite konstigt att sitta i linne och shorts pa stranden. Det ar ju inte direkt vad man brukar ha pa sig vid jul hemma ;) Saknar dock att tanda lite ljus och ata pepparkaksdeg och dricka julmust. Kanske tar det nar jag kommer hem, som en lite forsenad firing!

Skriver inte sa mycket mer har, jag har ju min reseblogg som jag uppdaterar med jamna mellanrum! Det ar bara att fraga efter adressen om du ar nyfiken!!

I've just arrived in New Zealand. Australia was awesome but I wish I could have stayed there much longer and see much more. But I'm happy I could do this trip and I can't wait to see what will happen next. I am a bit tired after many early mornings and always doing something new, but I suppose I can sleep when I get back...

Puss a kram

1 kommentar :

  1. Okej, byter gärna ut hela advent och dessa minus tio (minus elva i veckan som kommer) om jag fick lite av din värme ;)

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'