tisdag, februari 15, 2011

Live Laugh Love


Idag är det dags för en ny utmaning hos Papertake Weekly, sponsrad av Wendy's Digital Delights: Låt det glittra! För min del blev det inget kort utan ett minialbum jag gjort av toarullar!! Det syns lite dåligt men blommorna glittrar och några av banden också.
Albumet är superlätt att göra. Först plattar man till rullen ordentligt och sedan kläs den in i papper eller om man vill måla den. Varje sida får en liten ficka som jag stoppade in en tag i. Albumet är inte fyllt ännu men jag har tänkt att sätta in bilder på mig och min syster. Om du vill vara med i vår utmaning är det bara att hoppa över till PTW och länka till ditt alster. Glöm inte att titta in resten av teamets kort!

Today's challenge at Papertake Weekly, sponsored by Wendy's Digital Delights, is Putting on the Glitz. I made a mini album of tissue paper rolls. It's hard to see but both the flowers and some of the ribbons have glitter on them.

Andra utmaningar/Other challenges:
A Spoon Full of Sugar: no.139 - Anthing but a card
Allsorts: no.90 - It's all about the sentiment
Crafty Calendar: no.17 - Love
Simon Says... Anything but a card
Totally Gorgeous: no.67 - Love

Puss å kram

3 kommentarer :

  1. Wow, this looks stunning Myran. Just love the striking black and white colour combo and your gorgeous embellies.

    Hugs,

    Jo x

    SvaraRadera
  2. WOW!!! I love mini albums and this is gorgeous, Lisa! I love what you've done for the challenge!
    hugs, Sharon

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'