torsdag, februari 17, 2011

Thursday Thoughts #4

Och så var det min tur igen att hitta några väl valda ord till Thursday Thoughts. Jag skulle gjort det sista på mitt alster igår kväll men eftersom jag inte var hemma förrän närmare midnatt och var tvungen att gå upp i ottan i dag igen så fick jag fixa det nu istället. Därför har jag ingen bra bild, det är alldeles för mörkt ute. Jag bjuder däremot på en liten glimt av vad jag har skapat, och i morgon får ni se allt ordentligt.
NYA BILDERNA LIGGER UPPE NU!


Life is wonderful. Ja, det var ungefär så det kändes för ett exakt ett år sedan då jag och syster yster var på Hawaii. Det har alltid varit en dröm att någon dag få åka dit, så när den dagen kom var vi inte ledsna för fem ören! Vi visste inte riktigt vad vi hade att vänta men det var verkligen ett paradis. Och ja, livet var underbart!!

Hur tolkar Du dessa ord? Kom tillbaka hit och lämna en länk så att jag får se vad du har hittat på :)

It's my go this week on Thursday Thoughts and my words for you are: Life is wonderful. When me and my sister went to Hawaii last year, those words came to mind more than once!

I wanna see what you create from these words. Leave a link and I'll come and visit you :)

Puss å kram

2 kommentarer :

'Kind words are worth much but cost very little'