onsdag, april 13, 2011

Thursday thoughts #7


Jag är ute i sista minuten men än är det inte midnatt!! Josefine valde några tänkvärda ord i veckans Thursday thoughts: Life is what happens to you while you're busy making other plans. Så sant, så sant. Jag måste medge att det var en svår en den här gången men så kom jag på den bästa idéen; en kalender!! Än en gång är det toarullar som stått för basen. Jag tänkte att det kunde vara bra att ha små fickor med plats för noteringar och annat kom-ihåg. Annars är den sparsamt dekorerad, det händer så mycket med alla färger ändå :)

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det urusla kortet. Syster yster har lånat min kamera och när det är så här mörkt ute som det är nu så blir det inte bra med telefonen...

* * *

This is my take on Josefine's words for our Thursday thoughts challenge: Life is what happens to you while you're busy making other plans. I'm so sorry for the bad picture but my sister has my camera and my phone can't handle dark that well it seems.

Puss å kram

2 kommentarer :

  1. skitsnyggt!! sluta säg att det inte var bra, puss.

    SvaraRadera
  2. gorgeous little book Lisa love all the ribbons and the design paper hugs Jill xx

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'