lördag, mars 24, 2012

Kalldusch

Då var det dags för mig att skapa efter ett recept, något jag inte riktigt brukar göra i vanliga fall! Oftast utgår jag ifrån något för att sedan sväva iväg, och inte alltför sällan hamna någon helt annan stans än vad som var tänkt :) Så svar ja, det var en utmaning för mig också men riktigt kul!

Tyvärr hade jag lite problem med att få till färgerna när jag skulle fotografera layouten. Ni får helt enkelt lita på mig när jag säger att det är klarare färger och att dom går i samma nyanser!

Även om det var det sista vi hade att visa den här veckan så kommer Monica med en ny utmaning på måndag. Och du vet väl att du har hela mars på dig att skapa till alla våra utmaningar?! Så titta in på YouDo-bloggen och skapa med oss du också!

This is my take on Petra's recepie challenge. Really hard but still so much fun! Don't forget that you have till the end of March to join all the fun challenges at YouDo.

Puss å kram

1 kommentar :

  1. Oavsett hur färgerna har blivit så är den supersnygg!!!

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'