tisdag, maj 01, 2012

Grattis

Kan inte fatta att det redan är tisdag! Och eftersom jag jobbade halvdag igår och var ledig idag så är det inte långt kvar till nästa helg. Vet inte om det beror på att jag just varit ledig eller om det är så att jag är inne i en lat svacka, men jag hade inte tackat nej till att jobba tre-dagarsvecka ;) Men men, det blir kommer bli såhär tre gånger till innan juli så jag klagar inte!

Så vad har vi för utmaning den här vecka på Papertake Weekly? Jo, precis som varje tisdag när det är ny månad så har vi en gör-vad-du-vill-utmaning! Alla som är med och skapar har chans att vinna ett 10 pund presentkort på LOTV! Så vad väntar du på?!



Tuesday again and a new month. That means Anything goes at Papertake Weekly! Everyone that joins us gets a chance to win £10 voucher at LOTV! So what are you waiting for?!

Puss å kram


I'm playing along with these challenges:
Simon Says... anything goes!
Totally Gorjuss: congratulations (grattis is swedish for congrats)

1 kommentar :

'Kind words are worth much but cost very little'