onsdag, juni 06, 2012

smile

Har haft minimalt fungerande internet de senaste dagarna, så därför har det tagit lite tid att få upp det här inlägget. När jag ringde till min leverantör fick jag först som svar att jag kunde byta upp mig till ett snabbare bredband. Nej tack, jag är nöjd med det jag har/hade innan allt började strula. Jaha, men då är det nog kanske fel på din dator. Är det inte den så kanske det kan vara modemet, och det skulle jag då få lämna in på service. Kul kostnad att reparera en två år gammal USB-sticka som säkert är slutkörd ändå. Kanske bara ska byta upp mig i alla fall och ta den kostnaden...

Jaja, först vill jag bara passa på att gratulera Sverige på nationaldagen! Hurra för oss!

Så till den nya utmaningen på Papertake Weekly. Som alltid när vi gått in i en ny månad så får du skapa vad du vill! Sponsar oss gör så klart Lili of the Valley med ett presentkort på 10 pund. Kortet gjorde jag till min älskade lillasyster som fyllde år häromdagen. BTW, det är konstigt det där med födelsedagar, ju äldre jag blir desto yngre känner jag mig. Eller nä, kanske inte yngre men jag tror alltid att jag fortfarande är i yngre 20-åren. Tills jag träffar/umgås med folk i den åldern och inser att jag nog är ganska "gammal" ändå. Men man är bara så gammal som man känner sig var det någon som sa. Och är det så här det känns att snart fylla 30, då är det väl som det ska vara! 

Nog om mig och åter till PTW. Det vore jättekul om du vill vara med och skapa med oss. Titta in på bloggen och lämna en länk till ditt bidrag så att vi kan komma och titta :)



I've been having some problems with my internet connection these last days, but hopefully it'll work now. It probably won't for long, but I'll deal with that issue later ;) 

It's time for a new challenge at Papertake Weekly and it's an Anything goes challenge! So do whatever you feel like and leave us a link at the blog so that we can pop by and check it out. One lucky winner will get a £10 voucher at Lili of the Valley, thanks Lisa & Laila!


Puss å kram



Challenges:
Make it Monday: #92
Simon Says... Diamond jubilee, crowns and/or gems
Secret Crafter: anything goes
Sweet Stampin': favorite stamp
Penny Black & More: all my favorite things (LUV this stamp)
Really Resonable Ribbons: flowers and ribbon

15 kommentarer :

  1. Beautiful and stylish - and definately made me smile! Fabulous card :). Happy MIM!!!

    SvaraRadera
  2. For et FANTASTISK design! Virkelig flott CAS-kort.

    SvaraRadera
  3. This is gorgeous, love the clean style. Thank you for joining us at Sweet Stampin this week and good luck xx

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt snyggt med detta stilrena kort!!
    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  5. Hejssan Lisa
    Beautiful CAS card, love the button and ribbon,
    gives texture to the card!

    Thank you for sharing this with us at Penny Black and More, good luck;-))m

    SvaraRadera
  6. Hi Lisa, what a beautiful Clean and Simple card. Love the pebble and your stamp is perfect.

    Thanks for joining in with us this week at Sweet Stampin.

    Sarah

    SvaraRadera
  7. Gorgeous card - that big button is beautiful!
    Thanks for playing with us at the Secret Crafter Saturday Challenge!
    Helen x

    SvaraRadera
  8. a very pretty CAS card! thank you for sharing your favourite things with us this month at penny black and more.
    linda

    SvaraRadera
  9. Gorgeous card Lisa :-) I love the CAS look of this and that button is lovely !! It deserves to be the focal point of the card :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    SvaraRadera
  10. Wow, such a stunning card! Love the big button so much. Fantastic work.

    hugs Bine

    SvaraRadera
  11. Lovely clean and simple card.

    Thank you for joining us at Sweet Stampin this week, Wedgie xxx

    SvaraRadera
  12. Hi, Lisa, thank you for the lovely comment on my blog. I love your clean and simple card. It's gorgeous... :)

    SvaraRadera
  13. Simply wonderful....saw you one Make it Monday.

    SvaraRadera
  14. Such a simply sweet card!!!

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'