tisdag, december 18, 2012

road trip mini

Sista tisdagen innan jul och vi har en ny utmaning på Papertake Weekly. Den här veckan låter vi er välja en favorit från det gångna året. Jag valde en favvo från årets början; Get Krafty. Alla som antar utmaningen har chans att vinna ett härligt paket från vår sponsor, våra alldeles egna Ribbon Girls :)


Detta är ett album från vår Road Trip i våras då jag och min syster åkte besökte hennes gamla trakter från High School och sedan mötte upp föräldrarna i New York. Helt underbar resa!!


Jag tycker att ett minialbum är ett väldigt roligt sett att samla mina minnen på från en specifik resa. Det enda minus jag kan komma på är att jag alltid vill ha med så mycket, och det finns oftast inte plats för allt...


For this last Tuesday before Christmas we have a special challenge for you at Papertake Weekly; Pick of the Year! You get to choose any PTW challenge from this past year. One lucky winner gets awesome goodies from our sponsor, our own Ribbon Girls :)

My pick was Get Krafty. I made this mini album for me and my sis' road trip last spring. So many wonderful memories!

Puss å kram

2 kommentarer :

  1. a wonderful mini book, I like the travel theme and thanks for this idea

    SvaraRadera
  2. Great work, what a fab book. Jx

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'