lördag, januari 19, 2013

project life week 21-23


Med allt som hänt skulle man kunna tro att jag slutat med mitt Project Life (eller det faktum att jag inte uppdaterat sedan september), men så är inte fallet. Jag har däremot inte scrappat så mycket. I början av december gjorde jag klart oktober och november, men det kom aldrig upp här. Den här veckan har jag knåpat ihop december och januari fram till nu. Tack och lov för att jag har uppdaterat min app under hela den här tiden, annars hade det nog inte gått så bra. För den som undrar så finns det en kanonbra app för just detta, Project Life 365. Det enda negativa jag har att säga är att den inte verkar kunna ha mer än ett år, vilket gör att allt gammalt måste bort om du vill köra på ännu ett år. Jaja, den dan, den sorgen...

Även om jag har massa sidor som jag inte visat upp så tänkte jag inte lägga upp allt. Tror inte det spelar så stor roll för er ändå ;) Men här kommer i alla fall dom senaste tre veckorna:




With everything that has happened the last months, I haven't updated my Project Life. But now I'm up to date and this is the last three weeks. 

Puss å kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'