tisdag, oktober 07, 2014

a sad goodbye

Det har varit mycket snack och liten verkstad här på sista tiden (som du kanske redan märkt). Bokstavligt. Det är ganska rörigt i mitt liv just nu. Ena stunden är saker någorlunda stabila för att i nästa sekund skakas om. Det tar lite på krafterna att försöka ställa iordning saker hela tiden. Så jag har efter väldigt mycket funderande bestämt mig för att lämna mina underbara vänner på Papertake Weekly. Jag började som gäst i augusti 2010 och fick frågan av Dawny om jag ville stanna kvar som en del av deras fantastiska team. Bara att jag fick vara gäst var stort för mig men att bli tillfrågad att vara en del av ett team, det är en sjukt stor grej. Att lilla jag skulle kunde inspirera andra var, och kommer nog alltid vara, lite overkligt för mig att förstå.

Så tack Dawny för att du trodde på mig, och tack till hela designteamet för all inspiration ni gett mig och för alla fina ord! Kan inte med ord beskriva vad det betyder för mig ♥.


It hasn't been that much inspiration going on here for the last couple of weeks. My life is kind of a roller coaster at the moment and I'm trying to figure out what to do. So after a lot of thinking I have decided to step down from the Papertake Weekly design team. I started out as a guest designer in August 2010 and then Dawny asked me if I wanted to stay. This was a really big deal for me, I didn't think I could inspire someone with my work. 

So thank to Dawny for beliving in me and my work, and a huge thank you to the design team for all the inspiration and the kind words! Words can't describe how much it means to me ♥.

Puss å kram

2 kommentarer :

  1. Åh - jag är så glad över att du är kvar hos oss än. Önskar dig all styrka, all kärlek och ljus och vägledning. Kram!

    SvaraRadera
  2. Awh that is lovely Lisa, you will be sadly missed at Papertake Weekly, I know life can be so fast sometimes, it's the same for me at the moment as everything seems to get in the way of what I would like to do, but sometimes these things have to come first... and maybe after a little break you will feel more refreshed and bursting with idea's... take care...
    Love and Hugs,
    Marjorie xx

    SvaraRadera

'Kind words are worth much but cost very little'