lördag, oktober 25, 2014

abc

Det har inte varit så mycket kreativitet här den senaste tiden, men det är som det är med den biten. Jag har i alla fall en liten sak att visa upp idag. Idag blir jag officiellt fadder åt mitt lilla ♥


Det var dags för att ta fram den gamla (eh!) Silhouetten och det blev en liten ABC box. Jag och hennes kära mor pratade om dessa klossar i somras så jag tyckte att det passade bra. Vet att jag tidigare såg något liknande på nätet men jag kan för mitt liv inte hitta den igen, sorry. Hittar jag den så lovar jag att länka dit!



Today I'm officially the proud godmother to little A. I made a little box for her gift. Saw something similar a while ago but can't find it again. If I do, I'll link to it.

Puss å kram

Supplies:
kraft and white cardstock, I made the box with my Silhouette, ribbon, acetate

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'