lördag, november 22, 2014

jultag

myransbo_jultag1

I torsdags visade jag ett julkort där jag gjort ett eget glitterpapper som matchade färgerna på ljusslingan. Så lovade jag att komma tillbaka lite senare i veckan och visa hur jag gjorde. Och har man lovat något så ska man hålla det ;) 

Så varsågoda: en kort liten demonstration om hur jag gjorde min tag, inklusive glitterpappret.

myransbo_jultag_steg1
myransbo_jultag_steg2
myransbo_jultag_steg3

Last Thursday I promised to show how I made my own glitter paper. The pictures show you how I made my tag and the glitter paper. I'm sorry it's in swedish but you might understand anyway just by looking at the pictures. Other wise I'm happy to answer any questions that you might have!

myransbo_jultag

Puss å kram


Supplies:
'Forest Green' and 'Chartreuse' glitter, 'Christmas' stencil, 'Edinburgh' ribbon, doubble sided tape, 'Jultags' sentiment stamp – you can find everything on YouDo.se

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'