måndag, januari 05, 2015

hej 2015

Jag har tagit lite ledigt under julhelgerna. 2014 var ett år med många upp- och nedgångar men måste säga att det avslutades helt fantastiskt under en stjärnklar himmel bland snöklädda alptoppar! 

Tillbaka i vardagen är det nu dags att tänka ut en plan C D och E. Lika bra att försöka ligga steget före, även om det inte rimmar alls med mitt ord för 2015, nu. Förra året var det våga och jag måste säga att det var något jag verkligen gjorde! Och det kommer jag fortsätta göra.

Life is wonderful!! Les Arcs, France.
I've had a little break from here during Christmas and the beginning of this new year was celebrated under the stars in snowy alps. Not bad at all!!

Puss å kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

'Kind words are worth much but cost very little'